7:00 – 8:00 | Schodzenie się dzieci do sali |
8:00 – 8:30 | Przywitanie w sali, poranny krąg, gimnastyka. Czynności higieniczno-porządkowe |
8:30 – 9:00 | Śniadanie |
9:00 – 11:15 | Zajęcia dydaktyczne z całą grupą – zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę Programową oraz wybrany program wychowania przedszkolnego; zabawy swobodne wynikające z własnej aktywności dzieci sali lub na świeżym powietrzu, tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania; spacery, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy ruchowe |
11:15 – 11:30 | Czynności higieniczno-porządkowe |
11:30 – 12:00 | II śniadanie |
12:00 – 13:30 | Zabawy dydaktyczne, zajęcia dodatkowe, specjalistyczne; wspieranie działań twórczych przez kontakt ze sztuką, muzyką i literaturą; praca z grupą dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym; czynności higieniczno-porządkowe |
13:30 – 14:00 | Obiad |
14:00 – 17:00 | Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu: słuchanie bajek, muzyki; śpiewanie piosenek, zabawy swobodne, gry stolikowe, układanie puzzli; rozwijanie indywidualnych zdolności dzieci; rozchodzenie się dzieci; kontakt indywidualny z rodzicami |